.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدي شدن سناريوي يارانه 35 هزار توماني در مجلس

عضو كميسيون برنامه و بودجه از وجود چهار سناريو براي اجراي طرح تحول اقتصادي خبر داد و گفت: طبق يكي از سناريوها كه از بقيه طرفدار بيشتري دارد قيمت نفت در بودجه48 دلار در نظر گرفته شده و بر اساس آن به هر نفر در قالب نقدي كردن يارانه ها 35 هزار تومان پرداخت مي شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عليرضا منادي سفيدان با اشاره به اصالت داشتن قانون خدمات كشوري، گفت: منظور از بند 13 لايحه طرح تحول اين است كه مبتني بر هدفمند كردن يارانه‌ها افزايش حقوق مستقلي وجود نخواهد داشت.
وي تصريح كرد: اما اگر هدفمند كردن يارانه‌ها موجب ايجاد تورم شود بر اساس قانون خدمات كشوري و بر طبق نرخ تورمي كه توسط بانك مركزي اعلام مي‌شود سالانه يك بار افزايش حقوق خواهيم داشت.
منادي با بيان اينكه كارمندان دولت دو فيش دريافتي مجزا خواهند داشت، گفت: يكي از اين فيش‌ها بابت حقوق و ديگري بابت پرداخت نقدي هدفمند كردن يارانه‌ها خواهد بود.
وي با اشاره به چهار سناريوي پيش‌بيني شده براي اجراي طرح تحول گفت: سناريوهاي اول و دوم بر اساس قيمت 35 دلار براي هر بشكه نفت فوب خليج‌فارس، سناريوي سوم بر اساس 48 دلار براي هر بشكه و سناريوي چهارم بر اساس نفت 80 دلاري تنظيم شده‌اند.
منادي از تمايل دولت به سناريوي سوم خبر داد و گفت: در مجلس هم به سناريوي سوم اندكي بيش از سناريوهاي ديگر رغبت و تمايل وجود دارد.
وي تصريح كرد: اگر سناريوي سوم به تصويب مجلس برسد به هر نفر 35 هزار تومان تعلق خواهد گرفت.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس با ابراز اميدواري براي تلطيف فضاي مجلس در پذيرش لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها، اظهار داشت: كمتر از نيمي از نماينگان مجلس در حال حاضر با اجراي طرح موافق هستند و مخالفان بر آرامش و صرف زمان بيشتري براي اجراي طرح تاكيد دارند.
منادي با بيان اين كه اعتماد به توانايي سيستم دولتي براي اجراي طرح تحول در ميان نمايندگان كم است تصريح كرد: همه نمايندگان با اصل طرح تحول كه كار بسيار بزرگي است موافقند اما زمان، پختگي و بلوغ طرح به علاوه تورم‌زا بودن آن مورد سؤال نمايندگان است.
وي افزود: مخالفان طرح تحول بر اجراي طرح با كارشناسي بيشتر و پس ار انتخابات رياست جمهوري تاكيد دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.